Ok då!

Jag ska väl inte hålla er på halster längre!

På lördag åker jag på hemligt jobb till Mexiko och blir borta i en vecka!

Lite kort info om mitt resmål:

Temperatur dag: 31 grader
Temperatur natt: 22 grader
Temperatur vatten: 25 grader
Stranden: finkornig, vit korallsand.
En öl: 20 kronor

Det sitter inte helt fel, eller vad säger ni!?

Men jag kommer att längta ihjäl mig efter mina sötnosar. Speciellt efter prinsessan som är så liten. Måste ladda mobilen full med bilder på dem så jag kan tanka mitt hjärta med kärlek när jag saknar dem som mest.
image86

(en råsöt sessa, då fem månader gammal)

Kommentarer
Postat av: Charina

Åhhhhhhhhhhh.....

2007-03-20 @ 13:35:07
Postat av: Kattis

Vill också!!! Ni kommer ha sååå kul!
Hon är verkligen världens sötaste Isabella!!! (Kalle också!) Lova att du inte skriver nåt sorgligt brev bara - då måste vi ju dricka vin och läsa dem sen. ;-)

2007-03-20 @ 13:48:21
Postat av: Erica

Härligt härligt! haha bra att du kollat upp vad ölen kostar...viktigt ju!! ;-)

2007-03-20 @ 17:03:12
Postat av: A

Ja det är en viktig info när du reser bort! hahaa!

2007-03-20 @ 19:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0