Otursdagen fortsätter

Det är knappt att jag kan tro att det är sant. När jag kom hem från jobbet, med två trötta barn, ringer telefonen just när jag kommit innanför dörren. Det är Patrik som berättar att han har blivit påkörd bakifrån. En kille såg inte att Patrik skulle svänga och kör rakt in i honom så att vår bil flyger rakt in i en annan bil. Suck.

Vår bil har just lämnat verkstaden efter inbrottet och nu är det alltså dags igen. Den är krockskadad både fram och bak, men den här gången behöver vi minsann inte betala någon självrisk. Det är ju alltid något positivt. Det är förstås positivt att Patrik inte skadade sig också.

Men som om det inte vore nog. Nyss öppnade jag min mail och vad får jag se? Jo, att Fly Nordic, som jag bokade mina nya biljetter upp till Luleå med erbjuder alla som hade bokat biljett med Fly Me 100 kronor rabatt per resa om man bokar ny biljett med dem. Men grattis. Har mailat dem och frågat om inte jag kan få ta del av erbjudandet även fast jag var lite het på gröten med att boka. Vi får se vad som händer. Jaja, ibland är det bara såna här dagar. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag tror att jag skrattar.

Kommentarer
Postat av: Erica

Fy fan för gårdagen...Var det inte en polis dessutom?? Jaja.. den går ju att laga utan utgifter från er sida och ni kommer ju oxå upp till Luleå snart trots konkurser och allt tjafs..=)

2007-03-03 @ 10:06:46
Postat av: A

Ja det var en polis...: ) Och som du säger, det löser sig. Eller var det kärringen som sket i vasken som sa så? Haha!

2007-03-03 @ 10:34:49
Postat av: Erica

haha

2007-03-03 @ 11:02:02
Postat av: Anonym

Har P varit till doktorn?

2007-03-04 @ 15:49:47
Postat av: A

Nej, inte ännu. Men jag tror att han ska.... Vem var det som undrade?

2007-03-04 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0