Shopping

Vilket vårväder! Nu är det snart sommar ska ni se! 

Har sprungit i affärer på lunchen och shoppat skor! Ett par assnygga zebrarandiga ballerinaskor som var lite väl dyra. Men det kompenserade jag med att köpa ett par coola fodrade beiga stövlar i mocka på rean. De har kostat 650 och jag köpte dem för 150. Som hittat! 

Har fortfarande inte bestämt mig för vilken jacka som är snyggast. Har lite ångest nu. Kanske ska jag köpa hem bägge så jag får pröva hemma i lugn och ro. Vilken strulputta jag är. 

 



Kommentarer
Postat av: Erica

Fan vad najs att fynda på stan... och att bara få shoppa! Gjorde det för ett tag sen, köpte jeans två likadana tunikor(olika färger)från GinaTricot och före det ett par snygga svara mockastövlar med silkesband bakom.. Kostade 599 men jag fick dom för halva eftersom det var lite kasst sytt vid ena dragkedjan.... Det känns så bra när man fyndar!!

2007-03-05 @ 14:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0