Snodd lista av Erica

Tråkigaste sak att diska:
Kastruller
Dricker du vin?
Oh ja!
Vad är det första du gör när du startar datorn?
Startar mailen och kollar min blogg
Vilken fot börjar du med när du sätter på dig skorna?
Den fot som tillhör den sko jag hittar först
Hur hoppar du på cykeln?
Inte fan vet jag...jag sätter mig på den och cyklar iväg...hahaha!
Spagetti eller makaroner?
Spaghetti
Gillar du Bush?
Nej verkligen inte
Tittar du hellre på TV på dagarna än på kvällarna?
Nej, på kvällarna förstås!
Har du mycket tandkräm på tandborsten?
En centimeter ungefär...
Har storleken betydelse?
Utan tvekan!!!
Vilken TV-kanal är mest populär hemma hos dig?
Kanal 5, ser nästan inget annat!
Vad har du för färg på mobilen?
Rosa
Kan du cykla utan att hålla händerna på styret?
Japp, men det slutade jag med när jag var 13.
Vilken TV-reklam är din favorit?
Åh så svårt...ingen aning...Kanske när Persbrandt dansar på bordet...Vasakronan är det va?
Vilken är din favoritjuice?
Apelsinjuice med fruktkött utan tillsatt socker!
Berätta något som en nära vän till dig berättat för inte så länge sedan:
Kattis berättade att hon kommer till Sthlm i helgen...
Berätta en hemlighet som handlar om dig:
Nej, då är det ju ingen hemlighet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med listor

2007-03-15 @ 09:28:03
URL: http://annawintour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0