Tva karringar

Det ar sa jag och Linda kanner oss. Vi kliver upp sju pa morgonen och ater frukost innan alla andra pa hotellet. Sedan somnar vi klockan halv elva pa kvallarna helt fardiga. Men med tanke pa att vi, sedan vi kom har startat med forsta drinken vid halv elva pa formiddagen kanske det inte ar sa konstigt att vi ar trotta pa kvallarna. Och helt arligt sa ar vi inte intresserade av nagon nattklubb, vi utnyttjar hellre de harliga dagarna.

Det finns tre nackdelar med det har stallet.

1. Det ar dyrt och mitt traktamente kommer att vara slut innan jag hinner saga cerveza.
2. Frukosten pa hotellet bestar av en torr crossiant, ett glas juice och en kaffe
3. Sangen pa hotellet ar sa hard att det kanns som att ligga pa en planka. Jag har ont i varje kroppsdel nar jag vaknar.

I ovrigt ar allting fantastiskt! Bra strander, som vi ska pressa pa idag, trevliga manniskor, god mat och vacker miljo och valdigt varmt! Inget regn annu tack och lov!

Kommentarer
Postat av: Charina

Är det nån rekreationsresa ni är på eller vad?? Ska ni inte jobba något? Och framför allt DO TELL vad ni jobbar med..

2007-03-27 @ 21:08:17
Postat av: Sydde

Hola chica, tienes ochos lindos... eller nått sånt. Hade missat att du skulle till Mexico. Fan va härligt! Ha det så himla bra då - Salut!

2007-03-28 @ 17:00:50
Postat av: A

Charina- Idag ska vi jobba, kanske avslojar jag senare med vad. Men det ar faktiskt bara en dag vi jobbar, harlig resa va! : P
Sydde- Salut darling!

2007-03-28 @ 17:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0