Typiskt!

I dag när jag hämtade Kalle på dagis hade han ramlat i marken och fått skrapmärken i ansiktet. Hur typiskt är inte det? Han har aldrig gjort det tidigare, men nu två dagar innan han ska bli filmstjärna (hahahaha) så händer det.  Men det är bara ytligt så det hinner förhoppningsvis försvinna innan torsdag.

Ikväll har jag ätit älg till middag. Här i Stockholm är det väldigt exotiskt, men för oss från norr är det vad vi har ätit sedan vi var spädbarn. Men gott är det och det var minst tio år sedan jag åt det sist! Patrik som har den dåliga smaken att inte tycka om älgkött är borta så då passade jag på. Och, oj, vad jag njöt! Kalle såg dock missnöjd ut när jag berättade att jag åt älg och förklarade, lite opedagogiskt, att det var en sån han klappade på Skansen i lördags. Haha!

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha..det var verkligen opedagogiskt... Fast älg är fan inte gott så det kan inte göra så mycket *blää* =)

2007-03-20 @ 20:38:45
Postat av: Charina

Stackars Kalle som har en sån hemsk mamma, nu får du väl dra en vals om att det finns snälla älgar som man klappar och elaka, farliga älgar som man äter upp =) Man ska ju lära sig livet den hårda vägen, eller hur var det nu.
Vad är det för något han ska medverka i?

2007-03-20 @ 23:46:14
Postat av: A

Det är en reklamfilm för bradbandsbolaget! Men som han ser ut i ansiktet är det osett om det blir ngt....

2007-03-21 @ 08:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0