Update

Trots att den här helgen har inneburit väldigt lite sömn för mig och Pata så var vi rätt pigga igår. Åkte och månadshandlade, städade lite på balkongen i det fina vädret och tvättade. Men klockan tio igår orkade jag inte längre. Då somnade jag ovaggad.

Kalle fick feber igår vid lunch och är snorig så idag är jag hemma med honom. Isabella fick förstås också vara hemma med oss så idag har vi en mysdag. Ska sova lite middag, måla med vattenfärger och jag tänkte städa klart på balkongen. Synd bara att inte solen strålar som igår, då blir man mer sugen på att göra fint där ute.

Veckan är helt tom. Har inte en endaste sak planerad, inte ens i helgen och det känns fantastiskt skönt! Måste träna ordentligt eftersom förra veckan var en riktig slarvvecka och det känns i midjan.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Då kanske vi kan ses i helgen? Vi kommer upp på torsdag - sent på kvällen och stannar till söndag. Ska bla hämta cyklarna. Tänkte faktiskt komma upp på jobbet och säga hej på fredag!:-)

2007-03-12 @ 10:28:25
Postat av: A

Åh va kul! Jättegärna! Trevligt!

2007-03-12 @ 11:08:28
Postat av: Anonym

Kul! Ringer dig nån dag i veckan....

2007-03-12 @ 15:51:56
Postat av: Kattis

Men, nu försvann namnet igen... ?!

2007-03-12 @ 15:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0