Upp och ner vanda varlden

Saker och ting ar inte som de brukar vara. Jag, som aldrig branner mig utan kan ligga hur lange som helst i solen, ar helt sonderbrand. I gar var vi pa stranden och det blaste massor sa man inte kande att solen stekte. Men jag tog det forsiktigt, hade smort in mig och lag mest i skuggan och laste. Men trots detta ar det just jag som ar knallrod och knappt kan rora mig idag. Och vi som nu ska ivag och jobba ute hela dagen. Jag kommer att fa sitta i skuggan all day long.

Dessutom har Micke, som just ar hemkommen fran Brasilien och med andra ord borde vara van bakterierna, fatt turistmage. Just den dagen vi ska ivag och jobba. Det ar sa typiskt.

Jag hoppas att min branda hud hinner lugna ned sig till imorgon for da ar det var sista dag har i paradiset. Da hoppas jag fa ligga vid poolen och lapa sol innan den langa och trakiga resan hem till Sverige.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Å din stackare. Jag vet hur ont det kan göra. Trist (och typiskt att det blev så just den dagen ni skulle jobba!) Linda då? Klarade hon sig - med tanke på att hon bränner sig lätt?! Njut av sista dagen och ha en bra resa hem. Kram till er båda!!

2007-03-28 @ 21:35:22
URL: http://kattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0