Vilken förmiddag

Dagen startade med att Kattiz ringde och berättade att Fly me gått i konkurs. Och jag som var så glad för en månad sedan över att ha fyndat så billiga biljetter upp till Luleå med detta skitbolag. Nu sitter jag där- med en biljett som är helt oduglig. Efter många samtal till olika personer så har jag till sist fått beskedet av banken att det nog kommer att ordna sig att jag får tillbaka pengarna för biljetten. Puh!

Men jag ville ju upp till Luleå som planerat så det var bara sätta sig och boka en ny resa upp, med ett annat flygbolag, för nån tusing. Men det är som min mamma och pappa sa "kosta vad det kosta vill, ni ska upp". Tack och lov har de också sponsrat resan!

Har jobbat som fan hela förmiddagen samtidigt som jag har styrt upp allt med biljetter och sånt skit. Dessutom håller jag på planera en liten födelsedagsmiddag tills i morgon kväll. Jag fyller nämligen år då och Åsa, Linda och Linnea kommer och käkar middag och ser Melodifestivalen. Blir säkert väldigt trevligt! Ska ge mig på att göra smörgåstårta. Återkommer med resultatet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0