Dagen efter

Kom hem halv fyra i morse efter en kul fest hemma hos Dan och Linda (tusen tack hörni!). Jag och Pata har sovit ut och är oväntat pigga trots mängden alkohol i går. Så nu ska det jobbas. Vi ska såga av benen på sängen, käka lunch på Burger King, handla diverse saker på IKEA och sedan ska vi hämta barnen. Färgen tog dessutom slut igår, när jag bara hade en liten bit kvar att måla av sängen, så jag måste inhandla mer av den varan också.

Men solen gassar ute och det är över 20 grader varmt. Det blir med andra ord till att häcka på gården i eftermiddag så barnen får vara ute lite. Men jag vet att jag bara kommer att tänka på att jag vill gå in och fixa i deras rum. Jag blir som besatt när jag satt igång med något.

Nej, nu måste jag dra upp Pata ur sängen och sätta igång med sågandet. Det börjar kurra i min mage efter lite bakfyllemat. Fett och salt alltså. Helgerna är verkligen döden för min diet.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Låter som om ni haft skoj! Vill höra allt om festen sen... ;-)
Ska bli kul att se barnens rum. Längtar tills vi ses på torsdag kväll. Kram!

2007-05-06 @ 14:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0