Here we go again

Isabella började dagen med att kräkas och jag blev alldeles svettig. Började kolla hur mycket det skulle kosta att boka om flyget ned, men eftersom det skulle kosta mig typ tusen kronor till bestämde vi oss för att testa. Och tack och lov kräktes hon inte nått på hela vägen.

Nu går vi och väntar på att Kalle ska åka dit. Och jag också förstås. Men det är värre när Kalle är sjuk så jag bävar mer för det. Och om vi klarar oss den här gången också är det ta mig fan ett under.

Har haft en skön ledig dag hemma. Det har känts som en söndag. Vi har sovit i några timmar på dagen och jag har städat och pysslat. Städat bort påsken några veckor för sent. Och det är faktiskt skönt att vara hemma igen. Borta bra men hemma bäst är det ju som tur är!


Kommentarer
Postat av: KB

Jag har klarat mig fast jag fick allt på mig. Och L som hon lekte med på kvällen har inte fått det heller... så det är lugnt.

2007-05-03 @ 10:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0