Mumsigt!

I en av kvällstidningarna idag har de ställt frågan vilken kändis man helst skulle vilja hångla med. Flera har svarat Fredrik Ljungberg och jag förstår ingenting. Finner ingenting sexigt med karln.

Här är några jag hellre skulle byta saliv med:

Olle Palmlöf- programledare
Henrik Schyffert- komiker
Magnus Betnér-komiker
Sebastian Karlsson- Idol, Melodifestivalen
Mattias Särnholm- Roomservice
Martin Stenmarck- sångare
Peter Magnusson- komiker
Torkel Pettersson- skådespelare

Observera att de flesta är roliga. Humor är sexigt!

Snackar vi utländska snubbar så är kriterierna annorlunda. Här är det bara utseendet som gäller för min del.

Ashton Kutcher- skådis, programledare, Demi Moores toyboy
Ben Affleck- skådis
Patrick Dempsey- skådis, Greys Anatomy
Justin Chambers- skådis, Greys Anatomy

...och så naturligtvis!

Wentworth Miller- skådis, Prison Break

image109
Mr sexy himself.

Kommentarer
Postat av: KB

Hämtar Libress på direkten... ojojoj :-D

2007-05-04 @ 15:21:38
Postat av: A

jag säger ju det! Han är min våta dröm!

2007-05-04 @ 15:28:39
URL: http://norrtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0