En liten rapport

Jobbar kväll i veckan och man hinner då inte med mycket annat än att sova, följa barnen till dagis och jobba.

I natt har jag visserligen knappt sovit nått alls. Har renoverat i tankarna. Funderat på vilken färg vi ska ha i sovrummet, hur det möbleras och lite annat smått och gott. Men det är bara underbara tankar som fyller mitt huvud så då gör det inte så mycket att man är trött.

I går besiktade vi huset och allt gick bra, så i dag ska jag säga upp dagisplats och vår lägenhet. Nu är det inget som stoppar oss. Den 14 december får vi nycklarna och den 15:e flyttar vi in! Tjoho! Tror att detta blir världens härligaste jul genom tiderna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad skönt att besiktningen gick bra... Ja som jag tidigare sagt..-Ni är helt galna!!
Men det ska bli kul att komma och hälsa på er sen när ni bott in er!
Hälsa familjen
Kram

2007-11-13 @ 18:51:35
Postat av: Kattis

Grattis... ja, att besiktingen gick bra menar jag såklart! ;-)
Ser också fram emot att hälsa på när ni kommit i ordning!

2007-11-13 @ 20:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0