Halleluja!

Isabella sov från sex i går till åtta i morse och är pigg och glad. Jag har duschat henne och satt på rena kläder och hon har med god aptit ätit smörgås till frukost. Det är över! Tjohooo!

Nu håller vi bara tummarna att ingen annan ska åka dit för detta var ingen liten lätt magsjuka utan en riktigt djävul som jag inte vill drabbas av. Men jag borde väl redan ha fått det i så fall eftersom jag har torkat kräk sedan tisdag...?!

I och med Isabellas magsjuka så ställdes alla roliga planer inför helgen in. Ikväll skulle vi ha åkt till Patrik och Wiveka på en efterlängtad middag. Jag har sett fram emot det ända sedan det bestämdes, men nu blir det ju inget. Vi får ta en lugn helg hemma istället, det behöver kanske både Isabella och vi efter den här svinjobbiga veckan. Men tråkigt är det.



Kommentarer
Postat av: Kattis

Skönt att hon är frisk. Håller tummarna att ingen annan drabbas....
Trist med ändrade planer, men som sagt det kommer fler tillfällen. Ha en trevlig helg - ändå!
Kram

2007-11-02 @ 10:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0