Husplaner

Hittade en skitsnygg tapet i dag som skulle vara fin som fondvägg i vårt nya vardagsrum. Den var randig och de ena ränderna gick i brunt som skiftade i guld medan de andra ränderna var mörkgråa. Den skulle verkligen vara fin till de övriga väggarna som ska vara vita och till vår fina nya soffa. Måste ta med Patrik för att få den godkänd och se vad den kostar.

Har ju i stort sett möblerat klart alla rum i mitt huvud. Det blir intressant att se om det kommer att bli som jag tänkt i verkligheten. Funderar mycket på tapeter, färger, mattor och sånt. Vill att alla detaljer i badrummet ska gå i en färg men har inte bestämt mig för vilken. Röd, brun, vit eller kanske grå. Måste flytta in först och se vilken känsla man får.

Jag tänker inte på så mycket annat än huset just nu. Det är tre veckor kvar tills inflyttning men det känns som om det är tre månader. Tiden kryper fram bara för att jag längtar så mycket. Ååååhhh tänk vilken lycka då vi får sätta nyckeln i dörren första gången, låsa upp och kliva in i vårt hus!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Charina

Jag förstår dig så väl, tiden går så otroligt seegt när man har något stort framför sig. Vänta barn och att flytta till hus är ju just sådana saker som kan räknas in som rätt stora i ens liv =). Det ska bli roligt att se era egna bilder på huset, förväntar mig att få ett helt före och efter repotage här.

2007-11-25 @ 21:59:38
Postat av: A

Det kan jag utlova! Vi kommer dock inte att börja måla och lägga golv direkt så det stora förändringen dröjer!

2007-11-26 @ 07:38:55
Postat av: KB

Sök reda på tapeten på nätet! Jag vill se!

2007-11-27 @ 12:38:16
Postat av: A

KB- Jag har letat efter den men jag hittar den inte. Måste gå ned på Järnia och kolla på den igen och se vad det är för märke.

2007-11-28 @ 08:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0