Patrik har tydligen planer jag inte är informerad om...

Kalle berättade vid middagsbordet att han och hans kusin Mikaela ska gifta sig. Jag frågade då om han visste vad man gjorde när man gifte sig.

"Man gör så här och så går man fram till den som bestämmer!", sa han, slog ihop händerna i kors på bröstet och blundade.

"Flickan har en blomma i handen och håller huvudet så här", fortsatte han och lutade huvudet bakåt.

Jag frågade, full i skratt, om han visste var man brukar gifta sig och varför man gifter sig.

"Ingen aning. Men pappa ska i alla fall gifta sig med en tjej".

Kommentarer
Postat av: Mikaela

*skratt* Det tror jag inte kommer hända nångång.
Men i alla fall kan vi vara bästisar.
Jag längtar så att jag nästan döör av längtan... kan ni komma upp nångång.

2007-11-29 @ 19:53:39
Postat av: KB

Har Kalle hört Pappa prata i telefon med nån annan??? *skratt* Barn hör mer än vad man tror.... haha

2007-11-29 @ 19:55:07
Postat av: A

Mikaela- Vi längtar efter er också! Snart kommer vi!!!! Puss gumman!

2007-11-29 @ 20:48:23
Postat av: Linda L

Ni är väl för tusan förlovade - han har väl ändå friat? (Även om det var ett tag sedan)

2007-11-30 @ 12:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0