Söndagsseg

Var på middag hos Josse i går och käkade tacos och myste och hade roligt. Vi drack god glögg med rom i och det kändes i morse när jag slog upp mina bruna ögon kan jag lova. Huvudet dunkade mer än normalt och hjärnan skrek åt mig att jag inte skulle ha druckit så mycket av den där söta drycken. Barnen sov till nio så man fick tack och lov lite sovmorgon.

När jag vaknat var jag fyllehungrig men till min besvikelse hade vi glömt att köpa smör. Så barnen åt yoghurt, Patrik bröd utan smör och jag käkade ett ägg, sill och majonäs. Ingen höjdarfrukost direkt. Som tur är blir det Mc Donalds till lunch.

Jag och Isabella är hemma ensamma eftersom Patrik och Kalle är på en bilsportsmässa. Vi ska gå ned till centrum en sväng och handla, käka och sen ska jag och gumman sova vår obligatoriska vila. Ser fram emot det!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Då kan du tänka mig hur jag kände mig förra lördagen efter glöggtestet - då vi smakade 10 olika glöggsorter + drack dinkar och öl! Huvudet dunkade som aldrig förr. En treo och en timmes extra sömn gjorde susen!
Kram!

2007-11-25 @ 12:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0