Trötter

Är svårt trött i dag. Så svårt att jag funderade på att skippa bloggandet i kväll. Men så tog jag mig i kragen till sist. Bloggen kan man ju inte bara strunta i!

Anledningen till att jag är trött i dag är enkel. Jag sov så mycket på söndagen att jag inte kunde somna i går kväll. En enkel ekvation. Men så är alltid måndagarna för mig så jag är van. Och det är inte så att jag inte lär mig av mina misstag utan det är så att jag helt enkelt skiter i att jag inte kommer att kunna somna på kvällen. Så mycket  ÄLSKAR jag att sova på dagen!

Det blir i alla fall inget packande ikväll. Så mycket energi finns inte kvar i kroppen. Nu längtar jag bara till barnen somnar så jag får duscha och krypa ned i sängen! Hoppas jag orkar hålla mig vaken till Prison Break bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0