Underbara lördag

Har en riktigt slö lördag. Isabella är äntligen, peppar, peppar, frisk och har behållit mat hela dagen. Hon är betydligt piggare än i går och det både syns och märks att det har vänt. Skönt!

Eftersom jag har varit fånge i lägenheten med henne i en vecka tog jag en promenad ned till centrum alldeles ensam. Strosade i affärer och ögonshoppade i över en timme vilket kändes som rena lyxen. Kom hem med några småpåsar. En mössa till mig och en prinsesskrona till Isabella som hon ska få i julklapp.

I eftermiddag har barnen fått leka med bilar i mjöl. Det var bland det roligaste jag och mina bröder visste när vi var små och Kalle uppskattar det lika mycket! Isabella gillade det också även om hon inte riktigt fattade galoppen. Kalle låtsas att det är snö, han skottar och gör vägar medan Isabella mest kladdar. Man får dammsuga ordentligt efteråt men det är det värt.

image192

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0