Update

Skandal att Kristoffer åkte ut igår. Blev nästan lika upprörd som då Danny åkte hem förra året, men bara nästan.

Vem röstar på Andreas? Håller med Clabbe, som förresten var bland det fånigaste jag sett i "Idol", att han passar bättre i "Bonde söker fru".

Har tittat på huset i dag och det var sååååå roligt att gå omkring och veta att detta är vårt om en månad! Kvinnan som bor i huset är astrevlig. Hon gick runt med oss och berättade hur saker fungerade, vilka blommor som växer i rabatten och annan nyttig information.

Hon ska flytta till lägenhet och behövde bli av med en massa saker vilket vi tacksamt tog emot. Hon ska lämna kvar alla hyllor och skåp i förråden åt oss och desstom fick vi en extra frys. Vet inte hur vi ska fylla två stora frysar eftersom vi är vana att leva med en liten men det kan ju vara bra att ha. Vi fick också alla trädgårdssaker såsom slang, krattor, räfsor. Superbra eftersom vi inte har en endaste sån pryl.

Och inte nog med det. Innan vi åkte därifrån köpte vi också hennes trädgårdsmöbler som stod i det inglasade uterummet. De var fina och rätt nya och de duger åt oss. Det kommer att finnas nog med saker att lägga slantar på. Det var med andra ord med stora leenden vi åkte därifrån.

Nu laddar jag för 70-tals fest. Har håret utsläppt med mittbena och världens fulaste klänning som får mig att känna mig som en hösäck. Men det kom ett husköp i vägen så jag hann helt enkelt inte fixa något bättre. Har hällt upp en stor rom och cola och testar, än en gång, om det funkar att supa sig snygg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0