Vänner...

...vad vore livet utan dem? Under de här dagarna har tre av mina vänner ställt upp för mig på bästa sätt.

I går erbjöd sig Josse att hämta Kalle från dagis, men Patrik hann före så hon behövde inte. Men det var snällt!

Och idag har Linda varit en räddare i nöden och handlat saker från apoteket och hämtat Kalle trots att hon låg hemma sjuk.

Och nyss kom Ulrika förbi med mjölk och leverpastej så vi har frukost tills imorgon. Dessutom hade hon handlat en tidning och en godispåse till mig.

Puss på er tjejer! I love you all!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är hon bättre nu? Bra att du ringde akuten. Du är definitivt ingen hönsmamma. Det är jag som hade kastar mig till akuten redan efter första dygnet. Ringer dig i morgon
Kram Lotta

2007-11-01 @ 22:24:52
Postat av: Linda

Nä men lilla vännen... Hur är det med henne?
Såg inte att hon var dålig förrän nu. Usch vad tråkigt. Hoppas verkligen att hon blir bättre snart.
Ge henne en stor Kram från mig och Wille:-)
Kram

2007-11-01 @ 22:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0