Snodd lista av Erica

  1. Har du gjort nummer 2 idag? Ja, faktiskt! Vid lunch för att ge er mer information än ni vill ha.
  2. Brukar du spegla dej o tänka "faan vad snygg jag är"? Ja, när jag är full och uppklädd.
  3. Hur mycket navelludd brukar du hitta när du gräver runt? Jag gräver inte runt och har definitivt ingen navelludd. Är inte det en manlig grej? Känner inga tjejer som har navelludd...
  4. Tycker du att du är smart? Rätt så! Blir i alla fall irriterad på människor som är korkade även om jag också har stunder då jag inte är den vassaste kniven i lådan.
  5. 3 saker att ta med till en öde ö? Familjen (fler än en men ja,ja) vatten och mat
  6. Vad är det sista du gör innan du somnar? Säger "godnatt" och "jag älskar dig" till Pata.
  7. Vad ska din hund heta om du köper en? Ska inte köpa någon, men om jag blev tvingad till det så kanske Molly igen. Älskar det namnet på hundar. Eller Bimbo. Beror på vad det är för sorts hund...
  8. Finns det nån du skulle vilja pussa just nu? Ja, Isabella som sitter i mitt knä och luktar bebis.
  9. Om du skulle få en miljard vad skulle du göra för pengarna? Köpa mitt drömhus, byta bil, ge bort pengar till alla familjemedlemmar, spara, resa...
  10. Vilken maträtt älskar du men som alla andra mest troligtvis avskyr? Hmmm.Palt är ju inte så poppis här i Stockholm...
  11. Vad ska du göra när du blir stor? Bli husägare
  12. Vem/vilka är sveriges mest överskattade artister? Finns massor. Carola, Nanne Grönwall, Petter, Peter Jöback,...etc....
  13. Vad har du för drömbil? Har ingen drömbil. Bilar är inte viktigt för mig, bara för min man.
  14. Drömman (kändis)? Ashton Kutcher kanske...
  15. Drömman (vanlig dödlig som du kanske har chans på)? Jag hoppas att jag redan har hittat honom.
  16. Sover du naken eller med päls på? I mässingen eller med trosor.
  17. Om du skulle få träffa en levande eller död person vem skulle du vilja träffa? Men, det finns ju hur många som helst. Om det var helt ofarligt skulle jag kanske ha velat prata med Hitler.
  18. Vad skulle du fråga den personen? Jag skulle fråga hur han tänker, prata och se hur han var.
  19. Vem vill du se som sveriges nästa statsminister? Ingen aning
  20. Vem ser du upp till? Filip och Fredrik, Leif GW Persson...allmänt ser jag upp till smarta, intressanta och duktiga personer.
  21. Vad ska du göra på nyårsafton? Festa och äta gott med min familj i Luleå, antagligen i en villa i Örarna
  22. Vad önskar du dej i julklapp? Sällskapsspel och Singstar Schlager
  23. Varför svarade du på den här listan? För att jag är störd
  24. Vem ska spela huvudrollen som dej i filmen om ditt liv? Har funderat mycket på den och kommer aldrig på något bra svar. Catherine Zeta Jones kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0