Snor en lista av Erica

Vilket är det pinsammaste band du lyssnat på?

Men gud inte vet jag...nått på Finlandsfärjan kanske...

Hur många timmar har du som mest suttit framför datorn?

Eftersom jag sitter framför datorn i mitt jobb så kanske tio timmar...

Vad är det för färg på din cykel?

Blå

Blondin eller brunett?

Brunett

Vilken färg har du på din text på msn?

Rosa

Vilket stjärntecken är du?

Fisk

Vad åt du senast?

En hamburgare (utan bröd) och sallad.

Har du en diskmaskin?

Ja, en bänkdiskmaskin. Skulle inte kunna leva utan!


Rakar du av dig ögonbrynen?

Nej, haha. Jag plockar med en pincett.


Har du husdjur?

Ja, Kalles fisk Disco

Vilket smeknamn gav din mamma dig som liten?

Inget tror jag. Jag kallade mig själv för Mim men hon sa nog Anneli.

Är du kär i nån just nu?

Ja!!!

Har du brutit på tyska för att impa på nån kille/tjej?

Haha, nej. Jag har pratat tyska på fyllan med såna som varit från Tyskland så det var ju inte för att impa. Tvärtom. Efter fem års studier borde jag kunna lite mer än typ tre fraser.

Har du sagt "lol" under ett samlag?

Nej, varför skulle jag?

Har du ätit godis för 100 kronor en kväll?

Inte ensam men tillsammans med andra.

Vad är du beroende av?

Snus, min mobiltelefon, datorn, mina barn, sömn, mat

Vad har du för fobier?

Hur mycket tid har vi??? Massor! Baciller, kräksjuka, småkryp, insekter, flygplan...Nej men ärligt så har jag bara en sak som på riktigt skulle klassas som fobi och det är getingar.

Berätta detaljerat om vad det äckligaste du har ätit?
Det är inte så mycket att säga annat än namnet Pölsa.

Hur lång är du?

179 centimeter


Om du var ett verktyg vad skulle du vara då?
Helt spontant svarar jag en hammare. Hahaha. Fråga mig inte varför...känner mig så idag bara.

Sover du med gosedjur?

Nej

Vad har du som ingen annan har?

Jag vet inte. Jag är nog inte så speciell att ingen annan har likadant. Just mina barn då kanske.

Vilken mobil har du?

Sony Eriksson w810i

Vilken var den senaste du fick sms av?

Det var nog av Josse igår kväll.

Vem var den senaste du fick mms av?

Pappa som ville visa sin nya bil.

Vem var den senaste som ringde dig?

Patrik som sa att han blir lite sen från innebandyn...

Är du förlovad?

Ja

När duschade du senast?

I går kväll....

Vem tänker du på nu?

På Kalle som tjatar om att jag ska komma och hälsa på i tältet. Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Charina

Lever Disco än? Det var en seglivad rackare!

2007-10-18 @ 11:43:21
Postat av: A

Ja han lär nog aldrig trilla av pinnen.....

2007-10-18 @ 14:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0