Uppdatering

Det har varit en rolig men ganska stressig vecka. Det tar ett tag innan man kommer in i de vardagliga gängorna igen efter en vecka i solen.

Har jobbat kväll vilket var roligt, sen fick jag hoppa in och skriva om Nobelpriset i litteratur vilket var en ny och spännande utmaning. Det finns nämligen inte många som är mindre kulturella än vad jag är. Det kanske man inte kan tro, men så är det. Först höll jag på få dåndimpen när jag hörde vad jag skulle göra, men det gick bra och så här i efterhand kan jag tycka att det var rätt kul.

En snabb Idol update så här innan utröstningen. Daniel och Kristoffer i final i Globen! Amanda är skön även om jag inte tyckte att hon var så speciellt lysande i kväll. Evelina är en annan favorit!

Jag tror att Sam eller Andreas åker hem ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0