Den som söker han finner

Jaaaa! Efter ett evigt sökande hittade jag äntligen mitt pass! På sidan om skåpet i hallen står en massa paraplyer. Och där, bakom paraplyerna, låg mitt dammiga pass.

Ikväll stod jag redo att gå ned till passexpeditionen med Isabella för att göra pass till oss två. Jag hade börjat klä på mig, men ångrade mig då jag tittade ut och såg att det verkade bli åska vilket jag är väldigt rädd för. Jag bestämde mig för att gå imorgon istället och passade på att ge sökandet en sista chans. Och den som söker han finner brukar det ju heta!

Och då kan man ju helt plötsligt säga att jag sparade 400 kronor. Eller inte. Men det är nästan så det känns. Nu kan jag ha roligt i Grekland för de där pengarna istället.


Kommentarer
Postat av: Erica

Vad var det jag sa... =)

2007-09-03 @ 22:37:23
Postat av: Linda

Hej!
Vad skönt att du hittade passet.. Jag är så avundsjuk på er som får åka bort!
Själv så ska jag åka till Umeå på torsdag, fast inge kul för jag ska på begravning. Men på lördag ska jag i alla fall passa på att sova ut. Jag tänkte höra med dig om du är hemma på torsdag kl 18.30-19.30 typ?
För jag kommer nog till Solna runt den tiden och planet går inte förrän vid 21 från Bromma!:-)
Kram Kram

2007-09-03 @ 22:42:43
Postat av: KB

Det är ju ett bra ställe att ha passet på.... början på senilitet och börjar gömma saker så ingen ska stjäla dem *skratt*

2007-09-04 @ 08:22:02
Postat av: A

Linda- Jag är hemma! Kom förbi så vi får surra en stund! Har du barnen med dig eller är du själv? Kalle längtar efter Emil! Kram!

2007-09-04 @ 08:30:25
Postat av: Kattis

Grattis - sa ju att du skulle hitta det! (fast efter du hunnit beställa ett nytt) Vilken tur att jag hade fel för en gångs skull! :-)
också avis på att ni ska åka bort till sol och värme - men detär du värd som jobbat hela sommaren!
Själv åker vi till Hamburg 21 sept, men bara över helgen. (två dagar - en natt)

2007-09-04 @ 09:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0