En bortblåst fredag

Pust och stön. Den här kvällen bara sprang iväg! Efter jobbet var vi och hälsade på svärmor som ligger på sjukhus efter att ha ramlat utför en klippa och skadat ryggen.

Sedan drog vi en snabbmiddag på Mc Donalds och därefter åkte vi och handlade. Frysen ekade tom så det var hög tid att fylla på matförrådet. Kom inte hem förrän efter åtta och då var det bara säga godnatt till barnen. Lite dålig planering att handla på en fredagkväll kanske. Ska inte upprepas.

Nu har barnen somnat och jag har slagit upp ett glas rödvin och parkerat mig framför datorn och Facebook. Jag är helt såld på det. I går satt jag och spelade Black jack i en timme och spöade de andra. Man spelar nästan bara poker nu för tiden så det var lite kul att uppdatera sig på gamla goda Black Jack igen. Nästan lite synd att det inte är riktiga pengar man spelar om eftersom jag befinner mig i ett riktigt vinnarstim för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0