En vanlig onsdag

Det händer inte särskilt mycket just nu. Livet rullar på, man jobbar, hämtar på dagis, äter middag och sover. Och ser på tv förstås. Ikväll är det både slutaudition i "Idol" och nya avsnitt av "Greys Anatomy" så jag ser verkligen fram emot att klockan ska bli åtta.

Håller också tummarna för att Isabellas feber ska försvinna under natten så jag slipper vara hemma i morgon. Hon har mått bra i dag, men nu när jag tog tempen hade hon 38. Hmmm. Ska man vara en duktig mamma och ha henne hemma i morgon eller låta henne gå på dagis eftersom hon faktiskt är pigg och glad? Tror det sista alternativet kommer att bli det jag väljer. Sen får de väl ringa om hon inte verkar frisk.

Nu, en snabb dusch och sedan soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0