Fyndat igen

Vilket väder! Det blåser och regnet öser ned. Känns ju väldigt tråkigt att åka utomlands i morgon....

Vi hade tvättstuga i tisdags men missade detta på grund av ett föräldramöte på dagis. Och naturligtvis fanns det inte en endaste ny tid innan söndag. Men som tur är har jag goda vänner. Linda, som bor i huset tvärs över gården, har tvättstuga i dag och vi fick tvätta tillsammans med henne. Så jag har sprungit i regnet fram och tillbaka hela förmiddagen. Men nu har vi i alla fall ren tvätt.

Har varit ned till centrum en sväng mellan tvättstugebesöken också. Köpte en kjol och en top på H&M och sprang därefter på en loppmarknad. Älskar att fynda och glad i hågen promenerade jag hem med en fin rosa cykel till Isabella, två sällskapsspel och några leksaksfigurer till Kalle. För allt detta betalade jag 100 ynka kronor! Vilken tillfredställelse!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hoppas ni får det jättebra på Kreta... klart det blir fint väder, med mycket sol och bad! Kram!

2007-09-30 @ 09:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0