Ikväll är det dags!

Ikväll 20.00 börjar årets tv-höjdpunkt, bortsett från Melodifestivalen förstås. Idol 2007 drar igång och jag blir alldeles till mig i trasorna. Och det blir första året sedan det startade som jag inte bevakar cirkusen.

SE&HÖR var jag Idol-reporter och jag gjorde det med bravur, om jag får säga det själv. I år blir det inga intervjuer och ingen Idol-final på Café Opera. Men jag kommer att få se det i lugn och ro framför tv:n, utan att sitta och tänka på vem och vad jag ska göra jobb på. Det blir ganska skönt- intalar jag mig. Som tur är kommer Expressen.se att hårdbevaka Idol och det kommer jag att gotta mig i!

image169

Så här såg det ut förra året på finalen då jag lyckades hitta vinnaren Marcus, som gömde sig i köket på Café Opera, och få en intervju.

image171

Och så här glada var Peter, jag, Lotta och Kattis då Marcus tog hem segern. Snacka om inlevelse!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Fy fan vad kul vi hade! Oj vad jag messade för att Markus skulle vinna.... och du sin su..a fick telefonräkningen betald av jobbet! ;-)Tyvärr sitter jag på jobbet och kan inte se i kväll. Kram

2007-09-04 @ 20:43:18
Postat av: Erica

Han där längst till vänster... Han som har den där ursnygga minen, känner jag honom eller? *haha* Tror att han själv tycker att han blev superbra på det kortet *hihi*

2007-09-04 @ 20:52:33
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Peter

Men du...varför gör du såhär mot mig...schysst att du inte la ut den andra bilden på mig och Tilde...det tackar jag för! =) hahaha

2007-09-04 @ 22:10:57
Postat av: Erica

Men jag tycker att är söt ändå... =)

2007-09-04 @ 22:25:51
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Peter

Jag funkar inte på bild helt enkelt ;)...ser ut som ett mongo...hehe

2007-09-05 @ 00:31:46
Postat av: A

Peter du är ju så fin! : ) Kunde inte lägga ut den med tilde för vi håller i fel kvällstidningslöpsedel. Jag måste ju vara lojal! ; D

2007-09-05 @ 10:29:49
Postat av: Peter

Haha, tacka gudarna för det :-)

2007-09-05 @ 12:07:39
Postat av: KB

Min Idoool !! Vilken karisma karl har ;-)

2007-09-07 @ 15:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0