Lite idol igen då

Det gick ju inte som jag trodde igår. Pär, som jag inte har någon åsikt om alls, åkte ut och det kanske var just därför. Han var för grå.

Räknar nu bara dagarna till Knut ryker.

Tjejerna då? Mina favoriter i tävlingen är: Amanda, Anastasia, Patrizia och Evelina. Men Tamela och Marie Picasso är heller inte f y skam.

Särla var sämst ikväll, men hon åker väl säkert inte ut eftersom hon är snygg. Då har vi bara Gathania kvar så jag tippar därmed att det blir hon som får kasta in handduken.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja man kan ju hoppas att Knut åker ut imorgon... Mår nässtan illa när jag ser han... *blä*
Min favorit bland tjejerna är Amanda..
Ska bli intressant att se vem som vinner i år.. Tror personligen att det blir en tjej. Eller Mathias..
Nä sovdags för länge sen...

2007-09-26 @ 00:57:29
Postat av: KB

Tyckte att Tamela inte sjöng nå´ bra... Och så läser jag detta!!
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/idol2007/article868081.ab

2007-09-26 @ 16:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0