Man mår som man förtjänar

Det blev sent igår men tiden går fort då man har roligt. Linda gick hem vid elva tror jag och sedan satt jag, Pata och Josse kvar och spelade Buzz och pratade skit. En flaska päronkonjak senare var klockan plötsligt tre och det var dags att runda av. Men med tanke på att Isabella vaknade halv åtta i morse borde vi kanske ha tänkt på refrängen lite tidigare.

Vi klev dock inte upp förrän halv elva. Efter att barnen vaknat låg de mellan oss i sängen och såg på barn-tv. Sedan masade vi oss upp och åt en ordentlig frukost med bacon och ägg. Precis vad jag behövde en dag som denna. Päronkonjak är inte den ultimata drycken om man vill vara på topp dagen därpå.

Har trots segheten tillbringat en välbehövd stund med barnen ute på gården, spelat fotboll och fått lite frisk luft. Nu väntar snart världens godaste pizza till middag och kanske en film på det. Låter hur fint som helst.

Kommentarer
Postat av: Linda L

Fyllo... Jag gick hem efter tolv. Tror att klockan var halv ett när jag tittade på klockan hemma!
;)
Rätt så bra uthärdat av en gravid zombie tycker jag!

2007-09-24 @ 10:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0