Slö lördag

Hade tänkt hitta på något roligt ute i dag med barnen men regnet har öst ned hela dagen. Istället blev det en vilodag. Isabella har sovit middag i två och en halv timme. Jag har, trots att jag hade sovmorgon till halv elva, slumrat till på sängen en halvtimme.

Patrik och Kalle är de enda som har aktiverat sig. De har varit och slagit på ranchen. Kalle har fått en alldeles egen golfklubba och älskar att åka iväg och träna på att slå med den. Det bådar ju gott inför framtiden eftersom jag och Pata hoppas att båda barnen ska gilla att spela golf så vi alla kan ge oss ut på banan tillsammans. Jag behöver verkligen damma av mitt golfande som nu för tiden knappt existerar!

Ikväll ska Pata iväg till en kompis och se på fotboll och jag ska ha tjejkväll med Ulrika. Vi ska käka mat, dricka vin och drinkar och surra, surra, surra. Bara tjejsnack. När barnen har somnat då förstås. Vårt prat är inte för små öron.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Ha en trevlig kväll!

2007-09-08 @ 19:22:32
Postat av: A

Tack detsamma!

2007-09-08 @ 19:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0