Snorigt

I dag är jag hemma från jobbet med en snorig och hängig Kalle. Stumpan är förstås också hemma så vi ska ha en mysdag där vi ska läsa sagor, se film och bara skrota runt i mysbrallor. Sen ska vi ju sova middag tillsammans också. Kan säkert vara bra för mig med en vilodag också eftersom jag fortfarande inte är helt kry. Det var en hemskt seg förkylning jag drog på mig.

Tyvärr måste jag ned till apoteket och till affären och handla mjölk och det känns ju superjobbigt. Det är ingen lockande tanke att hoppa ur pyjamasbyxorna och ge sig ut i höstkylan med två snoriga ungar. Brrr. Jag fryser bara jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: KB

Kraaaaam på er! Hälsa guldklimparna från moster.

2007-09-04 @ 11:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0