Tysssstnad

Jag sitter vid datorn och det är alldeles tyst. Kalle och Patrik har åkt på kalas hos Isak som fyller sex år och Isabella har somnat. Jag har hällt upp en cola och njuter av att få sitta här helt ostörd. Ska också erkänna att om ungefär tio minuter loggar jag ur och lägger mig på sängen och sover en stund. Det ljuvligaste som finns!

Har städat och fixat lite inför kvällen. Linda, Josefine och Arvid kommer på middag. Patrik ska med andra ord få vara tuppen i hönshuset ikväll. Vet inte om han tycker att det blir roligt eller bara riktigt jobbigt.

Jag och Kalle har klippt ut cirklar som vi skrivit veckodagarna på och sedan hängt upp på hans säng. Varje dag plockar han ned en och när de är slut är det dags att åka till Kreta. Det är åtta stycken kvar nu och jag är minst lika förväntansfull som Kalle. Längtar extremt mycket efter att få börja packa. Föreslog till Patrik att vi skulle börja lite smått i veckan men han tyckte söndagförmiddag, samma dag som vi ska åka, lät bra. Knappast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0