Six to go!

Jag är ledsen över att jag inte har så mycket spännande att rapportera om. Livet knallar på som vanligt. Jobb, motion, mys med barnen, lite tv och sömn.

 

Mitt nyttiga liv går väldigt bra. Promenerar i snabb takt i stort sett varje kväll och äter GI. Nu har fyra kilo försvunnit. Sex kvar tills jag har nått mitt mål! Allt känns så bra när man går ned i vikt. Jag känner mig piggare och snyggare och jag är grymt sugen på shoppa nya kläder. Ska springa i affärer en stund efter jobbet idag.

 

Ikväll ska Pata spela golf och jag och barnen har en kväll hemma på tu man hand. Tror jag ska ta fram ett sällskapspel för att få dem att göra annat än att se tv. Kalle är nämligen en riktig soffpotatis. Vill gärna se barn-tv från det han kommer in genom dörren till hans ska lägga sig. Ska försöka ändra på detta.

 

Det finns by the way nya bilder på Isa på Stockholmsgruppen om ni är nyfikna. 


Kommentarer
Postat av: jenna

Hej!

Dagens fråga handlar idag om sex, att bli påkommen och grannar som stör.

Kolla gärna in bloggen och bidra med ditt svar.

Puss och Kram, Stockholmsjenna

2008-08-27 @ 13:08:17
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud vad duktig du är o tränar gumman! Go girl!



kollat nåt på om du kan ses nästa vecka? Kram Anna

2008-08-28 @ 11:20:25
Postat av: KB

shit, låter som att du lever i vardagen :-D När dagarna flyger fram osv ....

2008-08-28 @ 14:18:39
Postat av: A

KB: Ja, men jag ogillar alltför mycket vardag. Lite är ok. Men det får gärna vara ett avbrott med jämna mellanrum...: D

2008-08-28 @ 20:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0