8 saker (snodd lista)

8 bästa TV-program
1. Greys Anatomy
2. Melodifestivalen
3. Desperate Housewifes
4. "24"
5. Prison Break
6. Gossip Girl
7. Scrubs
8. Vänner

8 tidningar jag läser (ej dagligen)
1. Metro
2. Expressen
3. Aftonbladet
4. NSD
5. Matmagasinet
6. Amelia
7. Mama
8. Lokaltidningen

8 saker som jag gjorde igår. 
1. Sov länge
2. Åt julmat
3. Badade barnen
4. Bloggade
5. Drack rödvin
6. Duschade
7. Promenerade
8. Städade vedboden

8 saker som jag ser fram emot.
1. Att komma hem till Luleå
2. Att det snart är julledigt
3. Att få fira jul 
4. Få sova länge på morgonen i en vecka
5. Dricka vin och snacka skit med Kattiz, mamma och Theres
6. Att få busa med barnen i snön
7. Att gå ut på juldagen och partaja
8. Träffa alla jag längtar efter där uppe!

8 favoritrestauranger
1. Serwito- den bästa italienska restaurangen
2. La Tentazione- mysig italiensk restaurang
3. Helens krog- bra mat, stora portioner, hyfsade priser
4. Tiger- thaikrog i Väsby med asgod mat
5. Fridays- min typ av mat helt enkelt
6. Burger King- kommentar överflödig
7. Max- mat gjord av kärlek
8. Kommer inte på någon fler. Blir mest hämtmat nu för tiden som ni ser....

8 saker på min önskelista
1. Att mina nära och kära håller sig friska
2. Att allt går bra när vi kör upp och ned från Luleå
3. Att barnens dagis blir klart i tid.
4. Att Pata får fast jobb
5. Att lågkonjunkturen vänder snart
6. Att få åka till Thailand med familjen
7. Att det går bra för mina barn i livet
8. Att en massa saker som jag inte kan/får prata om går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0