Granen står så grön och grann i stugan

I kväll har jag satt upp granen och lagt den sista handen över julpyntet. Och nu är det verkligen jul i stugan! Håller på städa lite nu också så att det är rent och fint då jag kommer hem från jobbet i morgon. Då kan man bara äta gott och sedan njuta av kvällen, och Idol, och slippa tänka på något annat.

Det är bara jag som ska upp i morgonbitti. Patrik och barnen ska vara hemma och mysa. Pata har ett sånt delikat i-landsproblem att han har en massa ledighet som han måste ta ut innan de försvinner vid årsskiftet. Verkligen ett jobbigt problem. Därför tar de en fredag hemma då de bland annat ska bygga ett pepparkakshus.

Nedan lite juliga bilder, som tyvärr aldrig blir lika fina på bild som i verkligheten.








Kommentarer
Postat av: KB

Jag har bara fått upp en julstjärna... Hade för höga förhoppningar om att gubben o gumman skulle ha satt stakarna i fönstret o lite annat pynt igår näår jag var på föreläsning. Men icket.... allt får man göra själv, då vet man att det blir av.

(lite irro kankse ;-))

2008-12-05 @ 10:10:44
Postat av: A

Själv skulle jag aldrig vilja att ngn annan gjorde det. Jag måste få styra och bestämma! : )

2008-12-05 @ 11:37:16
Postat av: KB

Jag styr så mycket annat ....... :-D

2008-12-05 @ 13:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0