Äntligen!

I går kom äntligen mamma och pappa och fick titta på vårt hus. Nästan sist av alla vilket de har tyckt varit lite jobbigt. Och de tyckte förstås (vad ska de annars säga) att det var jättefint!

I dag har vi jobbat hårt. Eller mamma har jobbat mest om sanningen ska fram. Hon har tapetserat om köket och det blev super duper fint! Jag och pappa har varit och handlat nyttiga saker och pappa har fixat lampor och andra saker som han är bra på. Jag har mest tagit hand om en sjuk Isabella. Ja, det är sant. Vi har sjukdom- igen! Så min planerade semesterdag blev till vabb, men det var helt okej. Det gick bra att arbeta trots att de var hemma från dagis.

Resultatet ser ni nedan. Men jag kan lova att det är MYCKET finare i verkligheten!!!
image233

En före bild: Mamma jobbar på.

image234

Efter: Ett helt annat rum! Nu ska bara golvet läggas så är det som nytt!

Kommentarer
Postat av: Patrik Ljungström

Snygg fondvägg

2008-02-02 @ 06:42:15
Postat av: Kattis

Det blev verkligen jättesnyggt - som ett halt annat kök! Måste komma och se hur det ser ut i verkligeheten också..;-)
Ha så kul med mamma och pappa - hälsa dem!
Kram

2008-02-02 @ 09:19:16
Postat av: Linda

Men ÅHHHH vad fint det blev!!!
Det gjorde din mamma bra...:-) Verkligen jättefint!
Hoppas ni får mysigt med din mamma och pappa nu. Jag är avis..:-)
Hälsa alla.
Kram

2008-02-02 @ 16:49:41
Postat av: KB

Som vanligt är det jag som är sist... o Ela. Får ju som oftast veta allting sist så varför ändra på det ;-)
Köket blev supersnyggt!!!

Kram

2008-02-03 @ 12:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0