En blå måndag

Är som vanligt på måndagarna trött som en liten gris. Det är tur man blir mer van desto längre veckan går! Längtar tills vi sätter igång med vårt nya schema då jag ska jobba var tredje söndag. Då är jag ledig varje fredag och måndag i samband med den söndag jag jobbar. Blir härligt att bara jobba fyra dagar i veckan två veckor i sträck.

I dag har vi besiktat lägenheten i Solna. Det är sista månaden vi har den och jag kan knappt vänta på att bli av med den. Dess existens hänger över mig som en tung ryggsäck. Fick hur som helst beskosta tapetsering av barnens gamla rum eftersom de rivit ned lite av tapeterna. Men det hade vi räknat med så vi blev inte särskilt överraskade.

Ikväll ska jag se den nya svenska dramaserien "Kungamorden".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0