Ikväll 21.00!

I dag såg jag ett tydligt vårtecken. Det har plockats skräp längs vägarna och vid dikeskanten kring E4:an låg fulla gula sopsäckar. Ett klart tecken på att våren är på väg, när det städas upp efter vintern! Ute känns det dock inte som vår även om solen strålar. Det är fortfarande några minusgrader och därmed lite för kallt. Men det är ju å andra sidan bara februari ännu.

Ikväll smäller det! Ikväll kryper jag upp i soffan, utan några barn i min närhet, laddad till tänderna med lite papper att torka tårarna med nära till hands. Ikväll klockan nio svarar jag inte i telefonen oavsett vem det är! Ikväll börjar "GREYS"!!!! Ser så fram emot en timmes njutning. Synd bara att en av mina favoriter, Adisson, lämnar serien. Kommer säkert inte att kunna hålla mig borta från hennes nya serie "Private Practise".

På tal om serier. Jag har fastnat i tonårsserien "Gossip Girl". Jag såg första avsnittet bara för att det var så omskrivet och sedan var jag fast. Pinsamt men sant...

image241

På bilden: Mina älsklingar som jag saknat!

Kommentarer
Postat av: Erica

Sen... det är jättelänge kvar till det är vår jue! :-)

2008-02-13 @ 18:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0