Ikväll drar det ÄNTLIGEN igång!

                                    image236

Ikväll smäller det! Melodifestival och jag är laddad till tänderna!

Linda, Linnea och Gun-Marie kommer på middag och eftersom de gillar Melodifestivalen nästan lika mycket som mig så har jag helt rätt gäng här! Hoppas också på lite Singstar eftersom jag köpt en ny skiva som jag gärna vill testa!

Min gissning av resultatet ikväll är följande:

Till final:
Amy Diamond
och E-type/Poodles

Till andra chansen:
Velvet
och Suzzie Tapper

Jag tror att det kommer att bli en jämn kamp mellan E-typen och Velvet men att hans bomber och dynamiter ändå avgör i slutändan. Roligast ikväll blir att se Christer Sjögren. Det är tydligen en riktig töntlåt som kritikerna inte vet om de ska skratta eller gråta åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0