Listigt

Vilka är ditt favoritpar skor? Har ingen aning faktiskt. Säger väl mina svarta stövlar.

Vad gör du? Bloggar

När drack du sprit senast? I går. Drinkar med Bacardi apple och 7up.

Har du lugg? Ja, men den är lagd åt sidan med spänne.

Fest eller slacking? Hmmm. Kan inte välja.

Gillar du sport? Nej

Vill du ha barn? Är nöjd med de jag har

Vilka språk kan du? Svenska, engelska, lite tyska


Borde man röka på pubar? Absolut inte.

Är du stolt över ditt liv? Ja

Vilken låt lyssnade du på senast? Kommer inte ihåg, har haft radion på hela dagen

Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Luleå, för att jag är trött och vill sova ut och mysa med mamma och pappa.

Har du ngt djur? Fisken Disco

Tittar du mkt på tv? Nej, jag följer några serier men annars är det rätt lite

Har du varit med i lokaltidningen? Ja många gånger

Vad kostar det du har på dig? 500 kronor

Vilken färg har dina väggar? I datorrummet är de roströda

Vad gör du när du inte kan sova? Vrider och vänder mig och tar en Novalucol för att jag blir stressad

Har du duschat idag? Nej, men jag ska alldeles strax hoppa in i duschen

Vad gör du om ett år? Jobbar, har fått bukt på Isabella, njuter och är lycklig hoppas jag


Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? Läser aldrig horoskop.

Brukar du svära mkt?
Ja, lite för mycket

Bästa fikat? Bullar

Det dyraste du äger? Huset

Favoritpålägg? Kokta ägg

Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Blåa jeans

Vad lyssnar du på just nu? Nyheterna på tv och Isabella som gnäller uppe i sin säng

Vad åt du senast? Kyckling Cordon bleu (stavning?), pommes och rödvinssås

Hårfärg? Brunt


Favoritmånad? Juli och december

Favoritdag? FREDAG!!


Vad har du för färg på tandborsten? Röd och vit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0