Livsfarligt

I går gick jag och min kollega AnnaOriflames inflyttningspartaj och där fanns en massa gamla arbetskompisar vilket var väldigt kul! Vi minglade och drack champagne, åt snittar och fick manikyr. Och roligast av allt var att Linda hade slitit sig från Emmy för att göra vuxensaker. När minglet var slut drog vi två vidare på Skybar för att prata lite på tu man hand. Nu när vi bor på olika sidor av stan ses vi inte så ofta.

Jag tog tåget hem klockan nio och var i säng klockan tio. Men trots det har jag varit halvdöd i dag. Jag ska erkänna att jag faktiskt ännu inte är helt återställd. Champagne är rena döden. Men det är gott, och gratis är ännu godare så ibland är det svårt att hålla tassarna borta.

Trots att jag lider av sviter från gårdagen masade jag mig ändå iväg till Cubus efter jobbet och handlade ett par nya jeans. Har länge varit i behov av ett par nya och de här satt som en smäck. Dessutom var de billiga!

Tack och lov att det är helg. Vi har slängt i oss en härlig fredagspizza, sen blir det kanske "Lets dance" och en bastu. Sen kommer jag att somna ovaggad kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0