Lovely lördag

Åh så underbart med helg! Har sovit ut och haft trevligt sällskap på fika. Lotta och Lennox har tittat förbi och barnen har lekt medan vi har ubytt det senaste skvallret. Sedan har jag hunnit sova en timme med Isabella också.

Nu laddar jag inför kvällen! Daniel och Malin kommer hit på middag vilket jag ser fram emot, inte bara för att de är trevliga och roliga människor utan också för att Malin är ett lika stort schlagerfreak som jag! Det blir med andra ord koncentration i tv-soffan ikväll!

Mitt tips då? Förra gången prickade ju jag in en som gick till final och en som "bara" tog sig till andra chansen. I dag låter det så här.

Till final:
Självklart Johnson och Häggkvist, inte så svår gissning.
De får nog sällskap av Ola, på grund av alla hans fans som ringer och röstar ikväll.

Till andra chansen:
Jag gissar på Sanna Nielsen, för det blir ju antingen hon eller Ola som går vidare till finalen.
Jag tror också att Rongeldals får en andra chans eftersom de blivit hyfsat folkkära.

Spännande, men ändå inte. Carola och Andreas kommer att sopa mattan med de andra och egentligen tror jag att de kan lägga ned de övriga delfinalerna för de lär ta sig ända till ESC.

Kommentarer
Postat av: KB

Haha... dina gissningar bytte bara plats :-)

2008-02-17 @ 19:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0