Slut på det roliga

Då var det roliga över. I morgon åker mamma och pappa hem efter en mysig och rolig helg! Det har varit så kul att ha dem här. Vi har inspekterat centrumet, tagit promenader, käkat gott och pratat. Och jobbat förstås. Som vanligt har de hjälpt oss med ditten och datten. Det är alltid lika bra när föräldrarna kommer och hälsar på och rycker in och hjälper till med allt från barnen till praktiska saker.

I morgon är det jobb igen och en ny arbetsvecka. Bävar för att stiga upp tidigt i morgon men jag vet också att det snabbt blir en vana. På tisdagmorgon känns det ok igen. Jag tycker dock väldigt synd om mig själv när jag går nedför trappen i mörkret klockan tjugo över fem när alla andra i familjen sover. Men när jag slutar jobbet kvart över tre känner jag mig lyckligt lottad istället.


Kommentarer
Postat av: malin

hej!
Vilka fina tapeter ni satte upp i köket...
Ja själv är man bortskämd med att ha mamma och pappa på promenadavstånd...
Undrar hur det ska gå när vi ska flytta ÄNDA till Ekerö.... =)
Men du... Jag blev trött bara av att höra vad klockan är när du går hemifrån... Så nu undrar jag ju självklart vilken tid den ringer????
Och ERKÄNN att vi hade det bra när våra minsta va bebisar och man kunde gå upp vid halv elva... =)
Nä nu ska jag gå och sova så jag är på alerten imorgon i skolan...
Sov gott (om du nu hinner det)!
Ha det bäst.. så hörs vi Kram M

2008-02-04 @ 21:36:31
Postat av: A

Hej!
Jag kliver upp tjugo över fem och sen tar jag en buss som går tio i sex. Men det funkar faktiskt riktigt bra, mycket tack vare att jag får gå hem så pass tidigt.
Vi hörs snart! Kanske ses nån dag? Ni kan väl komma ut till vilda väsby! : )
Kram!

2008-02-06 @ 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0