Snor en lista av Erica

Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut? Sa upp mig från ett fast jobb och tog ett vikariat. Flyttade till ett hus!

Dog någon i din närhet?
Nej tack och lov


Vilka länder besökte du? Kreta, Finland

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007? Umbrella med Rhianna, Apologise med One Republic


Blev du kär under 2007? Är ju redan kär

Vad gjorde du på din födelsedag? Åt middag med Patrik, barnen, Linda, Linnea och Åsa

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart? Vet faktiskt inte. Det blev ett väldigt bra år!

Hur höll du dig från att bli galen? Höll aldrig på bli galen...

Vem var den bästa nya personen du träffade? Sara på Expressen

Höll du några av dina nyårslöften? Gav inga nyårslöften


Blev någon/några av dina vänner föräldrar under 2007? Ja, Linda och Dan fick Emmy och Anna och Olof fick Ingrid


Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? Den 2 juli då jag började på Expressen och den 14 december då vi flyttade till hus!

Vad var din största framgång 2007? Att jag sa upp mig från SE&HÖR!

Största misstaget? Vet inte...

Har du varit sjuk eller skadat dig? Några småförkylningar, nästan skurit av fingertoppen och klämt ett finger i bildörren. Bara småsaker.

Bästa köpet? HUSET förstås!

Vad spenderade du mest pengar på? Huset.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Det var som sagt mycket som gjorde mig glad. Ett av de bästa åren någonsin för min personliga utveckling!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare

Vad önskar du att du gjort mer? Tränat kanske


Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit så mycket onyttigt

Hur tillbringade du julen? Hemma i huset

Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Helt okej


Kommentarer
Postat av: Bloggtävlingar

Missa inte min nya sida.. som försöker göra allt jag kan för att samla alla bloggtävlingar på en och samma sida... in och se om du hittar nån tävling du vill deltaga i..=)

Har du själv en tävling, skicka ett mail eller skriv en kommentar hos mig...

2008-02-11 @ 15:59:23
URL: http://bloggtavlingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0