Update!

Christer Sjögren till final alltså...det var ju minst sagt oväntat! Vi skrattade gott här hemma i soffan då han gick ut på scen med sin tyska paradlåt, mycket i och för sig för att Isabella utförde en otroligt rolig dans till låten, endast iklädd en blöja. Hon var ensam om att tycka att den var medryckande och svängig. Men så är hon också bara två år.

Att Amy Diamond skulle gå till final kändes dock inte särskilt oväntat. Däremot tyckte jag att Suzzie Tapper skulle ha gjort henne sällskap med sin lite sorgsna ballad. Eller möjligtvis E-type/Poodles 80-tals rock. Nu möts de två istället i andra chansen.

Gårdagskvällen var en lyckad historia. Jag, mina kusiner och min moster ses sällan och därför har vi alltid mycket att ta igen då vi träffas. Det blev mycket prat, god mat och vin. Linnea och Gun-Marie tog sista bussen hem medan Linda sov över vilket var mysigt. Vi sjöng massor av Singstar och satt i soffan och pratade ända tills klockan tre. Är ju då förstås inte helt pigg i dag eftesom man var tvungen upp med barnen halv nio. Men det är helt okej eftersom det är söndag och jag ändå ska i säng tidigt.

I natt kommer min äskling hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0