Vilken underbar skräll!

Kan inte hålla mig från att blogga! Fy fan vilken jävla skräll och så konstigt skönt att inte Carola gick vidare! Vilken känsla att se hennes min då hon fick höra att hon gått till andra chansen. Hon försökte se glad ut. Hahaha.

Mina favoriter, som jag röstade på sex gånger, Rongedals gick till final istället och jag skrek som en tok! Underbart! I övrigt var ju Sanna Nielsen favorit och så gillade jag Lasse Lindh även om han inte förtjänade en finalplats i Melodifestivalen.

Det var klart de bästa som gick vidare och jag är mer än nöjd. Carola och Andreas, som var bra, kommer säkerligen till finalen i alla fall men Carola fick sig en knäpp på näsan och det var fantastiskt att uppleva! Tack svenska folket!

Heja Rongedals och eran Mika-discolåt!

Kommentarer
Postat av: KB

Jag är sååå glad över att Divorna med sina självgoda leenden gick till andra chansen!!!
Och att Sanna gick till Final! *yipieee*
Får dock lite ont i halsen när jag hör tvillingarna sjunga låten... Tycker de har för hög tonart för deras stämmor... men det svängde om den :-D

2008-02-17 @ 19:17:35
Postat av: Peter

Håller helt med...Rongedals rockade!!! :-)

2008-02-18 @ 17:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0