Grattis bror

Hade en väldigt mysig kväll igår! Käkade Västerbottensostpanerad fläskfilé, potatisklyftor och beanaisesås och pratade, pratade och pratade. Jag och Linda satt större delen av kvällen i köket med tända ljus och surrade över några glas rödvin medan stormen rasade utanför fönstret. Barnen var visserligen lite galna och ville aldrig gå och sova men de var väl lika glada över att se varandra som jag och Linda var.

Är dock trött i dag. Är ju van att sova middag med barnen på helgerna och vila ordentligt. Nu har det inte blivit något sådant alls. I dag var vi på dop, Anna och Olof döpte sin dotter Ingrid. Sedan tog jag och barnen en timmes promenad för att titta på området. Hittade ett perfekt promenadstråk som jag, när det har blivit lite ljusare på kvällarna, ska börja gå.

Det har för övrigt varit ett underbart väder i dag. Fem plusgrader och strålande sol. Fick lite vårkänslor till och med. Det kändes som det brukar kännas i slutet av mars. Härligt!

Min lillebror fyller år idag! Hurra, hurra, hurra, hurra för dig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0