Hektiskt helg

I helgen har vi haft fullt upp. I går kom Josefine och Arvid och hälsade på och grattade Isabella som fyllde två år i onsdags. Sedan kom Patrik, Wiveka och barnen och stannade på middag. Vi käkade gott, oxfilé och potatisgratäng, och hade mysigt. På kvällen blev det bland annat "Stjärnorna på slottet" och lite "Singstar".

image227

Isabella ser lite skeptiskt på sin chokladkaka.

I dag, söndag, har vi också firat Isabella. Farmor, farfar, Jocke, Ulrika och barnen kom på besök och fikade. Innan dess hann vi också med en sväng till Nacka för att träffa Linda och Dans lilla guldklimp Emmy. Och hon var nog det minsta jag sett i mitt liv. Och hon luktade så ljuvligt, så som bebisar gör. Jag hade ju inte sett deras fina hus tidigare heller så det blev husesyn och bebistitt på samma gång.

image229

Jag och min lilla guddotter!

image228

Plötsligt var min bebis inte så liten längre.

Kommentarer
Postat av: KB

Åååååhhhhhh!!!!!!!!! Så underbart med ett knyte. Hälsa henne/dem igen!

Kramis

2008-01-08 @ 15:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0